celebriities

Alla inlägg den 25 december 2011

Av K Bieber - 25 december 2011 18:55




- J...Jah.. Vad gulligt! Sa jag.


- Mm...



___________________________________________________________________________________

*

*

*

*



25 December 2011 Julafton i New York.


*
*
*
*
*






Jag vaknade i sängen. Det tog inte länge från jag fattade vilken dag det var. Det var julafton här i New York! Jag vände mig mot fönstret och såg dom vackra snöflingorna ramla ner från himlen.








- Vad vackert det är. Viskade Justin och kramade om mig bakifrån.


- Är du vaken?


- Nej... Vad tror du? Sa han och skrattade.


- Haha. Skrattade jag med honom.


- God Jul! Sa han.


- God Jul. Sa jag och vände mig mot honom och kysste honom.


- Tack. Sa han och log.







Jag reste mig upp ur sängen och tog en snabb dush. Sen tog jag på mig mina gråa mjukisbyxor och min röda tröja. Jag plattade håret och sprayade det sen. Det blev snyggt. Sen tog jag mascara och rosa ögonskugga. Sedan tog jag rosa läppstivt. Nu blev det ännu snyggare.







När jag kom in i sovrummet hade Justin somnat igen. Han är så gullig när han sover. Fast han är alltid gullig. Jag väckte honom lite tyst.






- Justin? Viskade jag och kröp upp i sängen.


- One less lonley girl... One less lonley girl... It's gonna be one less lonley girl. Mumlade han.







Jag skrattade och pussade honom på pannan.







- Justin? Sa jag igen fast lite högre.





Nu öppnade han ögonen. "mm..." Sa han.



- Du vet väl att klockan är 13:00 ? Undrade jag.


- Mm... Eller jag menar neej... Han reste sig upp och gav mig en puss. "God Jul igen" Sa han.


- Desamma! Sa jag.






Han tog på sig jeans och en vit tröja. Sen fixade han håret som brukar ta typ 20 minuter.




- Jaja, du är redan snygg Justin! Det är du alltid.. Sa jag och gick imot honom och kysste honom länge.



__________________________________________________________________________________________



SÅÅ? Har fått göra om det här kapitlet... För förra raderades! Nu vill jag ha kommentarer!!!!!!!


KRAM! :D






Av K Bieber - 25 december 2011 18:06

Hej fina ni!


Tyvärr så tänker jag sluta med novellen om jag nt får kommentarer. Minst 1 kommentar per del.

Förlåt men så är det! Jag ger er en chans till. Jag gör en del direkt efter det här inlägget!

Då vill jag har kommentarer ;) Jag tvingar er nt men.. Jag blir så peppad..!


Tack Jennifer och Emily som kommenterar! Ingen annan gör det...



God Jul förresten :)


Och imorn ska jag äntligen se Breaking Dawn! :D Jippie! <3


Kram


 

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards