celebriities

Alla inlägg den 11 december 2011

Av K Bieber - 11 december 2011 20:13

   





Mina ögon fylldes med tårar... Han sjöng för mig... bara för mig...

jag förstod... den här kännslan... Jag började gråta ännu mera...



Jag satte mig bredvid honom... På soffan... Jag log mot honom...


- Justin.. den låten är fantastisk... Men... du... jag älskar dig fortfarande men...


- Men? Sa han när han sjungt klart låten.


- Inget...


________________________________________________________________________________________




Han sjöng klart låten...





- Selena, jag älskar dig verkligen! Jag saknar dig så mycket! Snälla bli min igen! Jag älskar dig!


- Justin..


- Nej! Säg inte mitt namn än! Jag vet att du kommer att säga att du inte orkar! Men ge mig mig en chans till! Selena, snälla!


- J...


- Selena, förlåt! Jag ska se till att mina beliebers slutar! Jag ska det! Och om dom inte slutar så ska du strunta i det! För dom FÅR inte röra vårt privatliv...! Dom får faktiskt inte det! Du ska strunta i dom! Det är svårt för mig med! Men jag vill inte förlora dig! Stanna kvar hos mig !


- Justin! Får jag prata nu? Jag ville bara säga att jag också är ledsen! Och jag vill ha dig tillbaka! Och du får mig tillbaka! Justin, jag skulle aldrig kunna leva ett liv utan dig! ALDRIG! Jag blev bara så arg igår kväll! Inte på dig! På dina beliebers! Jag älskar dig Justin! Och jag hoppas du kan förlåta mig... Och jag vill också ha dig tillbaka!


- Det har du fått. Sa Justin och fick världens gulligaste leende. Hans ögon var inte svullna elr röda längre... Dom glänste... Så vackra bruna ögon han har... Dom tittade in i mina ögon nu... Han kysste mig och sa:


- Selena, tack.. Tack för att du finns.. Om du inte skulle finnas skulle inte jag det. Du är det bästa som har hänt mig!


- Jag älskar dig Justin. Sa jag och kysste honom igen.


- Jag älskar dig med. sa han och tog imot min kyss.








Plötsligt så tittade jag på klockan... Halv fyra?! Hur länge har vi sovit??? Och så skulle vi ju åka hem till våra familjer imorn! Jag måste köpa lite Julklappar till dom där hemma... Mina och Justins familjer ska ju fira tillsammans! Jag måste köpa något till Justin... Något specielt!!! Jag måste det!





- Justin, vad önskar du i dig i julklapp? Sa jag när vi hade ätit "frukost" elr middag... Hahah vi vaknade ju så sent...





Justin tittade på mig och sa:





- Hmm... Vet inte... Du då?


- Jag frågade dig först!! Sa jag.


- Hmm.. ja... okej då... Jag önskar mig.... Sa han poch funderade i några minuter...


- Jaja jag köper något i alla fall. Sa jag.


- Hahahaha! Men.. jultomten ska ju ge mig något? Sa han och försökte låta fjantigt.





Jag började skratta åt hans min och skrattade. Sen så skulle jag åka och shoppa! Skulle shoppa med Demi idag...



________________________________________________________________________________________




Förlåt för ett kortikortkort kapitel... xD Kram iaf :)



Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards