celebriities

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

One Less Lonley Girl... Del 22

Av K Bieber - 15 januari 2012 19:12






Sen fortsatte Justin med att kyssa mig.




______________________________________________________________________________________






- 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0!!! "HAPPY NEW YEAR!!!" Skrek alla. Nu var det 2012! Justin kysste mig... Joe kysste Demi... Allt var perfekt! Alla var lyckliga!



- Mitt nyårslöfte var att aldrig sluta älska dig.. Viskade Justin till mig.


- Aww... Sa jag och kramade honom.




*
*

*
*
*




Alla var ute och kollade på raketerna en stund... Sen efter typ en halvtimme gick vi in och fortsatte med festen. Vi dansade, sjöng karaoke, körde olika lekar, åt godis och snacks, drack läsk, skrattade, pratade.. Och så vidare!



Musiken var superbra! Vi spelade Rihannas, Justins, Demis, Jonas Brothers, Taylors, Mileys, Katy Perrys, Lady Gagas och min musik... Alla älskar pop! Haha! Vi lyssnade lite på Takida och andra också...




Klockan var 02:16 nu för att vara exakt. Vad snabbt tiden har gått... Vänta... Klockan 02:16?!




- Hallå allihopa! Skrek Justin.



Alla tittade på honom.



- Ska ni sova över här eller? För taxin var här utanför ungefär klockan 02:00... Sa han.


- Men klockan är väl inte... OJ... Sa Joe.


- Får... Får vi sova här? Skrattade Chaz.


- Japp... Sa Justin.




Alla satt i tystnaden tills Ryan gick upp och satte på musiken på högsta volymet... Jag skrek till... För jag somnade nästan. Hahaha... Jag var nog lite trött.. Hihi...




- Jag är trött. Viskade jag till Justin.


- Ska du lägga dig då elr? Frågade han.


- Nej... Jag tror inte det... Jag vill inte missa festen... Men jag blir nog lite piggare om jag går ut.



*
*
*
*
*




Justin tog mig i handen och så gick vi ut på balkongen. Det var vissa som smällde raketer fortfarande. Fast stjärnornsa blinkade så fint. Vi stog där tysta och tittade ut över balkongen och ner där poolen fans... Det är så fint här hos Justin... Plötsligt så tittade Justin på mig.. Då tittade jag på honom... Han kom närmare min hand, han tog min hand. Sen tittade han allvarligt på mig och sa:




- Selena, du vet väl att jag älskar dig mest av allt i hela världen?




Jag rodnade lite och sa:




- Inte av allt i hela världen... Men jag vet att du älskar mig... Men jag hör dig gärna sig det igen.



- Jag älskar dig. Sa Justin igen.



- Jag älskar dig med! Sa jag.



Han kysste mig och frågade:



- Är du piggare nu?


- Haha, ja...


- Ska vi gå och dansa lite?


- Japp!




_______________________________________________________________________________________



JAG VET! Det hände typ INGET här -.- men så är det ;) Nu får ni bli nöjda xD Jag hade lixom inget fantasi -.-


KRAM! xD

 
 
Emily

Emily

15 januari 2012 21:12

Det var ju jättebra! :D

Kraam<333

http://emmabells.bloggplatsen.se

 
♥ Jennifer ♥

♥ Jennifer ♥

16 januari 2012 22:13

SUPERBRA!!! Längtar såååååååååååååååååååååååå till nästa :)
KJAM!!<3<3<3

http://www.jennasliv.devote.se

 
Julia

Julia

19 januari 2012 18:25

Så!
Nu har jag läst alla 22!!;D
LÄNGTAR TILL NÄSTA!!:D:D:D
KRAMISAR!!<3<3<3

http://lulaslife.bloggo.nu

 
♥ Jennifer ♥

♥ Jennifer ♥

20 januari 2012 22:20

förlåt om det kommer bli så att jag kanske inte alltid kommenterar, men jag har en bra förklaring<3

http://www.jennasliv.devote.se/blogs/16095689/till-er-novellskrivare-.htm#WriteComment

KjAAAAAAM!! :D<3

http://www.jennasliv.devote.se

 
♥ Jennifer ♥

♥ Jennifer ♥

28 januari 2012 21:02

när kommer nästa? :(<33333

http://www.jennasliv.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K Bieber - 10 maj 2012 15:56

Hej!     Den nya bloggen heter: AboutCelebrities.bloggplatsen.se   Om ni inte kan gå in på den så sök bara på "aboutcelebrities.bloggplatsen.se" (;   Ni som har tittat på den här bloggen... TACK! Puss!<3 ...

Av K Bieber - 8 maj 2012 21:52

Hallåå!   Nu är jag väldigt besviken på er... Ni lämnade ingen kommenter? Ni kanske vill att jag ska sluta blogga? :( Men då får ni vilja det... För det kommer jag absolut inte göööööööööra... Jag skaffar en ny blogg! Om kändisar! I promise... Dä...

Av K Bieber - 3 maj 2012 22:10

Hallå!   Jag ska nog byta blogg... Eller vad tycker ni? Och ja, jag kmr ta bort den här då! Så kommentera! Ja/Nej? Jag lovar jag kommer att uppdatera mera!:)   Iallafall... Puss och kommentera vad ni tkr! Kram<3 ...

Av K Bieber - 4 april 2012 12:23

Heej:D     Förlåt att jag inte skrivit någon novell men asso.. Jag måste få tid att fundera.. Och va med kompisar... Så Förlåt, efter lovet ska jag verkligen försöka ta igen!     Men här får ni höra Justins nya låt "Boyfriend" EN AV DOM B...

Av K Bieber - 21 mars 2012 21:03


      - Herregud...   ___________________________________________________________________________________       Det log rosor på golvet. Jag följde rosornas blad. Och kom fram... Till en hiss? Jahapp... Jag tryckte på knappen för a...

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards