celebriities

Alla inlägg under februari 2012

Av K Bieber - 20 februari 2012 22:42


(Palla skriva det)


___________________________________________________________________________________

*
*
*
*
*



14 Februari Alla Hjärtansdag

*
*
*
*
*



Jag vaknade av ett ljud från köket. Det var säkert Justin som fixade någonting. Han är så söt! Jag hoppade snabbt ur sängen och tog på mig ett USA linne och lila tajta jeans. Jag satte upp håret i en hög toffs och sminkade mig lätt. Och sen gick jag ut till Justin.



När jag kom in i köket blev jag förvånad. Det stod typ 20 rosor i en vas. Vofflorna var hjärtformade, jordgubbs-saften var i ett glas full med hjärtan. Osv... Jag kollade upp mot Justin förvånat. Och fick fram ett lyckligt "Tack... Tack så himla mycket Justin!" Jag fick glädjetårar och gick fram och kysste honom. "Jag har en sak till dig också!" Log jag. Hans ansikte lyste upp. Jag gick snabbt och hämtade paketet. Jag gav honom den blygsamt för att skoja lite. Han öppnade den. "OOH SELENA!! TACK!!! EN ONE PEACE! TACK GUMMAN!" "Haha Varsågod älskling!" Sa jag.



Vi satte oss vid det fina bordet och började äta.



"- Vad gulligt du har fixat!" Log jag.


- Naaw, tack!


Vi satt och snackade om allt möjligt. Vad vi skulle göra idag. Hur vi skulle vara på scenen. Osv.




_________________________________________________________________________________________


FÖRLÅT FÖR FÖRSENAT!!! <3 Jag avslutade här bara för att jag är tvungen att sova nu -.-'' o kapitlet har raderats 1 gång... -.- Så jag skriver nästa alla hjärtans dag någongång snart :) KRAM! <3







 
Av K Bieber - 14 februari 2012 19:59



- Duktig flicka. Log Justin.


- Ha-ha! sa jag och log bitchigt.


________________________________________________________________________________________

*
*
*



12 Februari 2012

*
*
*


- SPRING!! Vi missar flyget! Skynda dig Justin!!!


- Jaja, jag försöker!




Vi sprang och sprang för att hinna med flyget till Sverige. Det var bara några minuter tills det skulle lyfta. Vi sprang och sprang tills vi hittade vart vi skulle gå på.



- Hej! Förlåt att vi e så sena... Sa Justin och tog fram passerna och biljetterna.


Hon kollade på biljetterna och passen noga.


- Jaha! Här har vi ju självaste Justin Bieber och Selena Gomez!


- Ja! Men vi måste verkligen skynda oss...


- Oj förlåt, ja det klart! Sa hon och släppte in oss.


- Tack! sa vi båda samtidigt och gick in till flyget.



Det var inga människor på det planet... Men vrf skulle vi behöva skynda oss då? Hmm.. Privatflyg?



- Varför är det inga människor här, Justin?


- Hmm.. Jag vet inte...



Vi satte oss och tog på bältet... Och det var NU allt folk kom...


- Jaha... Sa jag.



Nu var alla på plats.

*
*
*


2 Timmar senare

*
*
*


Nu kom dom med maten till oss! Snart var vi framme i Stockholm!

Jag åt maten och sen så somnade jag ganska så snabbt igen. Justin somnade också. Efter 2 timmar till typ, var vi framme.. Vad vackert det är här.. Det blir säkert en super bra alla hjärtans dag här!



Klockan är ganska så sent. Snart klockan 21:00. Jag är ganska så trött. Vi hämtade resväskorna och tog bussen till vårt hotell. Det tog typ bara 1 timme.. "bara" haha.



När vi kom in i hotellet var det super fint... Man kunde ju typ spegla sig i golvet. När vi kom in till hotellrummet gick jag bara och la mig direkt. Justin låg bredvid mig. Hela natten.



______________________________________________________________________________________


FÖRLÅT FÖR ETT SÅ DÅLIGT!! Jag har varit i Kanarie Örna och kom hem ganska så sent igår. Sen idag hade jag skola och efter det var jag med kompisar... Förlåt ! :/ <33 Kmr om alla hjärtans dag imorn ist... Palla nt nu... ska sova;) <33











 
Av K Bieber - 4 februari 2012 20:30

 



Hon puttade mig löst. Jag skrattade och kysste henne. Sen gick vi in och åt.



________________________________________________________________________________




När vi hade ätit klart hämtade en taxi oss. Vi gick snabbt in och hann undan för paparazzis. Eller jag vet inte om dom tog några bilder men aja... Man är ju van... Hehe.



Det var inte alls många fans som kom och frågade om autograf och om dom fick ta en bild med oss. Det var typ bara 3 stycken. Men det fanns inte så många på den resturangen heller.



*
*
*
*
*

5 Februari 2012




- Vakna nu sötnos.. Hallå?? Selena? Vakna! SELENA!! VAAAKNA!!!


- Oj... Godmorgon! Sa jag jag skrattade.


- Du hörde allt va?


- AH! Skrattade jag.



Han skrattade med mig. Vi skrattade.



Efter några minuter var jag uppe ur sängen. Jag tog på mig shorts och en slapp tröja. Det blev snyggt. Jag gick ut till Justin som var i köket och lagade frukost. Jag satte mig på stolen och suckade.


- Vad? Frågade Justin.


- Va? Nänä inget! Sa jag och log mot honom.


- Okej. Log han tillbaka och fortsatte laga frukosten. "Kan du ta fram tallrikerna och besticken?" Frågade han.


- Visst!


Jag reste mig från stolen, gick och hämtade det som behövdes och la det på bordet.


- Duktig flicka. Log Justin.


- Ha-ha! Sa jag och log bitchigt.


_______________________________________________________________________________________


Tittar på Melodifestivalen så vet nt om det blev så bra nu xD <333


  
Av K Bieber - 2 februari 2012 07:30

(förlåt för den dåliga bilden! Men skulle bara göra någon bild stabbt till novellen ;) )

 

 

- Oj... Nu kom jag ihåg... Det... Eller? Jaha... Okej! Då var det väl dig då.. Sa jag förvånat.

 

Justin log och kramade mig.

 

__________________________________________________________________________________________

 

2 Februari 2012




Justins perspektiv:



Jag kom in i ett rum. Där satt en snygg blondin som såg ut att vara ungefär 25 år.





- Hej! Sa jag och log.


- Oh My God... HEJ! Nästan skrek hon. Jag skrattade till. " Vi ska köra en interljuv till en "Bieber tidning" som vi har här. Jag heter Malin. Och jag har kommit från Sverige för att interljuva dig!"


- Oj, hej Malin! Justin heter jag. Fast det kanske du redan vet! Sa jag och blinkade med ena ögat. Hon skrattade.


- Haha, men vi börjar nu om det är okej! Sätt dig här.


- Okej. Sa jag och log.



Hon tog fram en anteckningsbok och en penna.



- Så Justin, Det finns rykten om att du ska komma till Sverige. Är den sant?


- Ja. Faktiskt.


- Men hur kom det sig att du ville komma hit helt plötsligt?


- Jag har alltid tyckt att Sverige var ett coolt land. Men har aldrig tänkt på att åka dit. Men när jag började fundera på det var när ett fan skickade en video till mig på twitter. Där var det hela Stockholm som hade Justin skyltar och så stog det att jag skulle komma till Sverige. Och då tyckte jag att det var så gulligt att ett land gjorde så för mig så jag ringde Scooter och pratade med honom. Jag frågade vart vi skulle ha turnen och då sa han att vi skulle ha det i Europa.


- Jaha okej. Har du aldrig varit i Sverige?


- Nej, aldrig.


- Okej. Men nu vill vi veta hur du ska fira alla hjärtans dag?


- Haha, det blir faktikst i Sverige! Med min flickvän. Selena. Jag ska ju ha konserten på kvällen typ och det ska nog gå bra. Det blir nog den bästa alla hjärtans dag för mig i alla fall. Sa jag med ett skratt.


- Ska du göra någon överraskning till din flickvän Selena då?


- Det vill jag inte säga. Men något blir det nog.


- Gillar du alla hjärtans dag?


- Jaa! Det klart! Vem gör inte det?! Dagen då ingen gör slut! Dagen då alla är lyckliga! Dagen där det finns channs att hitta någon. Dagen då alla skrattar och ler, fnissar och är gulliga mot varandra. Vem gillar inte sånt?


- Det finns rykten om att du är super romantisk. Är det sant?


- Haha, ja... Det tror jag väl. Jag gillar att mysa med min flickvän och jag gillar att tända ljus... Jag hyrde ju en hel biosallong till min tjej för att titta på Titanic. Det är väl ganska romantiskt? Eller?


- Jaa! Det är väldigt gulligt. Men det måste ha kostat en massor?


- Jag bryr mig inte. För Selena är mitt allt. Och kärlek har inga pengar.


- Okej, Justin nu avslutar vi den här interljuven. Tack så jättemycket för att du hade tid att komma! Och lycka till med Alla hjärtans dag! Sa Malin och kramade mig.


- Tack så mycket! Dessamma!



*
*
*


Jag gick ut och ringde Selena.



- Hej gumman! Jag är klar nu. Ska vi ta och käka någonstans?


- Heej! Ja visst älskling. Var?


- Hmm... Kanske... Jag vet inte. Men jag vill betala!


- Nej nej! Det ska du inte göra! Jag gör det!


- Nej älskling! Nej! Jag.


- Okej då...


- YES! Skrattade jag.



*
*
*
*
*



Ojojoj... Klockan var 17:00 men Selena hade fortfarande inte kommit. Jag väntade... Väntade... och väntade... Väntade lite till... Och lite till... NU såg jag henne! Men ååh... Vad snygg hon är.


Hon kom fram till mig och kysste mig.


- FÖRLÅT ATT JAG ÄR SEN! Sa hon.


- Jag har förlåtit dig... När du kysste mig.



Hon puttade mig löst. Jag skrattade och kysste henne. Sen gick vi in och åt.



____________________________________________________________________________________________


Vad tycker ni?? JAG VILL HA MER KOMMENTARER ;( <33 Annars så funkar det inte...





 
Av K Bieber - 1 februari 2012 07:30

   


Han log och fortsatte att titta på videon. Sen tog han fram mobilen och sa:



- Jag ringer Scooter!



_________________________________________________________________________________




- Hej det är Scooter Braun.


- Hej! Det är Justin. Jag undrar vart turnen ska iår?


- Hej Justin! Ja asså vi ska åka på Europa turne faktiskt!


- JAA! Jag vill verkligen åka till Sverige!!!


- Okej. Jag ska ordna det.


- Tack! Hej då!


- Hej då!



*



- Vad sa han? Frågade jag.


- VI SKA TILL SVERIGE!!!

- JAA!! Vänta.. VI???!!!


- JAA! Såklart! Jag klarar mig nt utan dig fattar du väl!


- Aww!


- Vi åker på europa turnen om näst nästa vecka!


- Va? Så snabbt? Men...


- Jag vet.. Det skulle egentligen vara om 3 månader men.. Nu blev det så istället..


- Okej...


- Mm... Vi kommer vara i Sverige på alla hjärtans dag! Bara så att du vet! Haha.


- Va? Men asså jag...


- Visst är det fantastiskt??!! Avbröt Justin mig.


- Aa... Men...


- Vi kommer ha så kul! med våra fans och allt!


- JUSTIN! Lyssna på mig!!! Jag hade LOVAT att vara med i en konsert då!


- Jag vet... Men vet du vilka du hade lovat?


- Nej, jag glömde det faktiskt...


- MIG! Det var Scooter som ringde och sa det till dig! Det var du och jag! Hade du glömt det?


- Oj... Nu kom jag ihåg... Det... Eller? Jaha... Okej! Då var det väl dig då.. Sa jag förvånat.





Justin log och kramade mig.



___________________________________________________________________________________________


Sådärja! ;) <3



Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards