celebriities

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

One Less Lonley Girl... Del 30

Av K Bieber - 13 mars 2012 20:16

  



Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart (and now I've got my)




_________________________________________________________________________________________


Jag sjöng klart låten. Jag log. Publiken skrek. Allt var så perfekt.


- Tack! Skrek jag ut till publiken. Då skrek dom ännu mer. Jag skrattat lite. "Gillar ni att le?!" Skrek jag till fansen.

Dom skrek ännu mer. "Jag hör er inte!!! GILLAR NI ATT LE!?" "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" Skrek dom.


Jag började sjunga "U smile". Sedan kom Selena och sjöng med mig. Det var så kul att sjunga med henne! Det var roligare att sjunga med henne än själv. Jag vet inte hur... Men det bara blev så.



*
*
*
*
*



- TACK SVERIGE! Skrek vi båda två när konserten var slut. Det här var riktigt kul. Måste komma till Sverige igen. Det är så vilda fans här. Destu vildare destu roligare.


- Jag struntar i vattenkriget, Justin. Sa Selena.


Först så tittade jag lite på henne för att se om hon menade allvar. "Men.. då gör jag väl oxå det.." Sa jag. Jag ville ju lixom va med henne på alla hjärtans dag.


Hennes ansikte blev helt plötsligt till en orolig min, "Ehm.. nej nej.. Justin.. Haha nej ! Klart du inte ska slippa under vattenkriget! Hehe!"  


- Men jag vill ju vara med dig!


- Men du kmr ju hem till hotellet snart..! Då får du vara med mig hela kvällen! Log jag oroligt.


- Men Selena är det sä... "shhhh" Sa hon och satte ett finger på mina läppar. "Det är säkert, vi ses ikväll"


- Okej.. Sa jag tyst.



Hon kysste mig "Hejdå ses snart, jag älskar dig" Viskade hon. "Hejdå... Älskar dig med.."



*
*
*
*
*


Selenas perpektiv



Uuh... Det var nära... Jag vill ju inte att han ska veta överraskningen.




 Jaja... Jag åkte till hotellet och pratade med dom i reseptionen. Dom sa att allt går.


 Jag blev jätteglad såklart.




 Jag gick upp till hotellrummet för att byta om och sminka mig mer. Nu fick det bli en turkos klännning. Den är min favoritklänning. "Den här får duga" sa jag för mig själv.



Justins perspektiv

 

 

 

Undra varför hon inte ville vara med. Det här brukar hon ju tycka är jättekul! Aja... Hon får bestämma själv. Tänkte jag för mig själv. Nu stod jag utanför hotelldörren. Jag öppnade det och fick se något fantastskt.



- Herregud...




____________________________________________________________________________________________


Och en andra del kmr oxå! Fast inte idag xD kommentera på nu! :D Kraam! <333



 
 
Emily

Emily

20 mars 2012 11:06

Älskar din novell! Längtar tills nästa! :D
Kram<333:D

http://emmabells.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K Bieber - 10 maj 2012 15:56

Hej!     Den nya bloggen heter: AboutCelebrities.bloggplatsen.se   Om ni inte kan gå in på den så sök bara på "aboutcelebrities.bloggplatsen.se" (;   Ni som har tittat på den här bloggen... TACK! Puss!<3 ...

Av K Bieber - 8 maj 2012 21:52

Hallåå!   Nu är jag väldigt besviken på er... Ni lämnade ingen kommenter? Ni kanske vill att jag ska sluta blogga? :( Men då får ni vilja det... För det kommer jag absolut inte göööööööööra... Jag skaffar en ny blogg! Om kändisar! I promise... Dä...

Av K Bieber - 3 maj 2012 22:10

Hallå!   Jag ska nog byta blogg... Eller vad tycker ni? Och ja, jag kmr ta bort den här då! Så kommentera! Ja/Nej? Jag lovar jag kommer att uppdatera mera!:)   Iallafall... Puss och kommentera vad ni tkr! Kram<3 ...

Av K Bieber - 4 april 2012 12:23

Heej:D     Förlåt att jag inte skrivit någon novell men asso.. Jag måste få tid att fundera.. Och va med kompisar... Så Förlåt, efter lovet ska jag verkligen försöka ta igen!     Men här får ni höra Justins nya låt "Boyfriend" EN AV DOM B...

Av K Bieber - 21 mars 2012 21:03


      - Herregud...   ___________________________________________________________________________________       Det log rosor på golvet. Jag följde rosornas blad. Och kom fram... Till en hiss? Jahapp... Jag tryckte på knappen för a...

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards