celebriities

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

One Less Lonley Girl... Del 27

Av K Bieber - 14 februari 2012 19:59



- Duktig flicka. Log Justin.


- Ha-ha! sa jag och log bitchigt.


________________________________________________________________________________________

*
*
*



12 Februari 2012

*
*
*


- SPRING!! Vi missar flyget! Skynda dig Justin!!!


- Jaja, jag försöker!




Vi sprang och sprang för att hinna med flyget till Sverige. Det var bara några minuter tills det skulle lyfta. Vi sprang och sprang tills vi hittade vart vi skulle gå på.



- Hej! Förlåt att vi e så sena... Sa Justin och tog fram passerna och biljetterna.


Hon kollade på biljetterna och passen noga.


- Jaha! Här har vi ju självaste Justin Bieber och Selena Gomez!


- Ja! Men vi måste verkligen skynda oss...


- Oj förlåt, ja det klart! Sa hon och släppte in oss.


- Tack! sa vi båda samtidigt och gick in till flyget.



Det var inga människor på det planet... Men vrf skulle vi behöva skynda oss då? Hmm.. Privatflyg?



- Varför är det inga människor här, Justin?


- Hmm.. Jag vet inte...



Vi satte oss och tog på bältet... Och det var NU allt folk kom...


- Jaha... Sa jag.



Nu var alla på plats.

*
*
*


2 Timmar senare

*
*
*


Nu kom dom med maten till oss! Snart var vi framme i Stockholm!

Jag åt maten och sen så somnade jag ganska så snabbt igen. Justin somnade också. Efter 2 timmar till typ, var vi framme.. Vad vackert det är här.. Det blir säkert en super bra alla hjärtans dag här!



Klockan är ganska så sent. Snart klockan 21:00. Jag är ganska så trött. Vi hämtade resväskorna och tog bussen till vårt hotell. Det tog typ bara 1 timme.. "bara" haha.



När vi kom in i hotellet var det super fint... Man kunde ju typ spegla sig i golvet. När vi kom in till hotellrummet gick jag bara och la mig direkt. Justin låg bredvid mig. Hela natten.



______________________________________________________________________________________


FÖRLÅT FÖR ETT SÅ DÅLIGT!! Jag har varit i Kanarie Örna och kom hem ganska så sent igår. Sen idag hade jag skola och efter det var jag med kompisar... Förlåt ! :/ <33 Kmr om alla hjärtans dag imorn ist... Palla nt nu... ska sova;) <33











   
 
Emily

Emily

16 februari 2012 07:07

Suuuuper duuuuuper Braaaaaaaa!!! :DDDD
Den var verkligen jättebra och äntligen är dom i Sverige! Längtar tills man får se hur dom firar alla hjärtansdag!!!!! :D <3
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam<333333

http://emmabells.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K Bieber - 10 maj 2012 15:56

Hej!     Den nya bloggen heter: AboutCelebrities.bloggplatsen.se   Om ni inte kan gå in på den så sök bara på "aboutcelebrities.bloggplatsen.se" (;   Ni som har tittat på den här bloggen... TACK! Puss!<3 ...

Av K Bieber - 8 maj 2012 21:52

Hallåå!   Nu är jag väldigt besviken på er... Ni lämnade ingen kommenter? Ni kanske vill att jag ska sluta blogga? :( Men då får ni vilja det... För det kommer jag absolut inte göööööööööra... Jag skaffar en ny blogg! Om kändisar! I promise... Dä...

Av K Bieber - 3 maj 2012 22:10

Hallå!   Jag ska nog byta blogg... Eller vad tycker ni? Och ja, jag kmr ta bort den här då! Så kommentera! Ja/Nej? Jag lovar jag kommer att uppdatera mera!:)   Iallafall... Puss och kommentera vad ni tkr! Kram<3 ...

Av K Bieber - 4 april 2012 12:23

Heej:D     Förlåt att jag inte skrivit någon novell men asso.. Jag måste få tid att fundera.. Och va med kompisar... Så Förlåt, efter lovet ska jag verkligen försöka ta igen!     Men här får ni höra Justins nya låt "Boyfriend" EN AV DOM B...

Av K Bieber - 21 mars 2012 21:03


      - Herregud...   ___________________________________________________________________________________       Det log rosor på golvet. Jag följde rosornas blad. Och kom fram... Till en hiss? Jahapp... Jag tryckte på knappen för a...

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards