celebriities

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Shit the same, jag skaffar en ny.

Av K Bieber - 8 maj 2012 21:52

Hallåå!


Nu är jag väldigt besviken på er... Ni lämnade ingen kommenter? Ni kanske vill att jag ska sluta blogga? :( Men då får ni vilja det... För det kommer jag absolut inte göööööööööra... Jag skaffar en ny blogg! Om kändisar! I promise... Där kommer ni få mkt mera uppdatering!;) Minst varann dag! Och om inte, skriver jag lite snabbt att jag inte kommer att blogga den och den dagen! ;) ni kommer få mer information så fort jag har skaffat bloggen!


Så pooouuss på er nue! ;*<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K Bieber - 10 maj 2012 15:56

Hej!     Den nya bloggen heter: AboutCelebrities.bloggplatsen.se   Om ni inte kan gå in på den så sök bara på "aboutcelebrities.bloggplatsen.se" (;   Ni som har tittat på den här bloggen... TACK! Puss!<3 ...

Av K Bieber - 3 maj 2012 22:10

Hallå!   Jag ska nog byta blogg... Eller vad tycker ni? Och ja, jag kmr ta bort den här då! Så kommentera! Ja/Nej? Jag lovar jag kommer att uppdatera mera!:)   Iallafall... Puss och kommentera vad ni tkr! Kram<3 ...

Av K Bieber - 4 april 2012 12:23

Heej:D     Förlåt att jag inte skrivit någon novell men asso.. Jag måste få tid att fundera.. Och va med kompisar... Så Förlåt, efter lovet ska jag verkligen försöka ta igen!     Men här får ni höra Justins nya låt "Boyfriend" EN AV DOM B...

Av K Bieber - 21 mars 2012 21:03


      - Herregud...   ___________________________________________________________________________________       Det log rosor på golvet. Jag följde rosornas blad. Och kom fram... Till en hiss? Jahapp... Jag tryckte på knappen för a...

Av K Bieber - 13 mars 2012 20:16


       Your world is my worldAnd my fight is your fightMy breath is your breathAnd your heart (and now I've got my)       _________________________________________________________________________________________   Jag sjöng klart lå...

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards