celebriities

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

One Less lonley Girl... Del 23

Av K Bieber - 30 januari 2012 19:00

 



- Ska vi gå och dansa lite?


- Japp!


____________________________________________________________________________________________________




31 januari 2012




Januari har gått så snabbt! Det var som om det var igår jag stog på dansgolvet och dansade med Justin... Den underbara kvällen... Då Justin kysste mig till en trycka-låt... Då vi skrattade... Och var som lyckligast... Vi är lyckliga nu också förståss! Men den kvällen... Var magisk...


*
*
*
*
*

När jag tittade på klockan var jag förvånad... Klockan var halv 3 ? Oj då... Visste inte att JAG kunde sova så länge... Jag vände mig för att se om Justin var där.. Men nej... Så klart... Haha! Han vaknar ju väldigt tidigt... När jag gick upp så satt han vid datorn... Han kollade in något video klipp från youtube..




- Godmorgon Justin! Vad är det för video klipp du tittade på? Frågade jag lungt.


- Ett video klipp som något fan skickade till mig från Sverige... Eller hon la upp den på twitter. Kolla in! Jag har verkligen fantastiska fans! Jag vill aldrig, ALDRIG förlora dom! Jag funderar faktiskt på att komma till Sverige... Dom är ju så underbara! Och titta vad folk! Så här har aldrig något land gjort för MIG?? Och jag har ju aldrig varit i Sverige så det är kanske dags att komma dit? Sa han och log.


- Aww! Det är så gulligt att dom gör det här för dig... Jag tycker att du ska åka dit! Det skulle jag iallafll gjort om något land skulle göra så här för mig... Sa jag och log tillbaka.



Han log och fortsatte att titta på videon. Sen tog han fram mobilen och sa:



- Jag ringer Scooter!


___________________________________________________________________________________________________



Jag vet att det nt var långt nu men jag ska försöka göra tidsinställda inlägg varje dag till alla hjärtans dag! ;) <333 På alla hjärtans dag lovar jag att ni får ett extra långt och romantiskt kapitel! ;) <33333

KRAM! <33

    
 
Julia

Julia

31 januari 2012 16:11

Hej!
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!<3:D

http://lulaslife.bloggo.nu

 
♥ Jennifer ♥

♥ Jennifer ♥

1 februari 2012 22:27

superbra! :DDDDDDDDDDDD
Längtar så grymt mycket till nästa!! :)<3
KJAM!

http://www.jennasliv.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K Bieber - 10 maj 2012 15:56

Hej!     Den nya bloggen heter: AboutCelebrities.bloggplatsen.se   Om ni inte kan gå in på den så sök bara på "aboutcelebrities.bloggplatsen.se" (;   Ni som har tittat på den här bloggen... TACK! Puss!<3 ...

Av K Bieber - 8 maj 2012 21:52

Hallåå!   Nu är jag väldigt besviken på er... Ni lämnade ingen kommenter? Ni kanske vill att jag ska sluta blogga? :( Men då får ni vilja det... För det kommer jag absolut inte göööööööööra... Jag skaffar en ny blogg! Om kändisar! I promise... Dä...

Av K Bieber - 3 maj 2012 22:10

Hallå!   Jag ska nog byta blogg... Eller vad tycker ni? Och ja, jag kmr ta bort den här då! Så kommentera! Ja/Nej? Jag lovar jag kommer att uppdatera mera!:)   Iallafall... Puss och kommentera vad ni tkr! Kram<3 ...

Av K Bieber - 4 april 2012 12:23

Heej:D     Förlåt att jag inte skrivit någon novell men asso.. Jag måste få tid att fundera.. Och va med kompisar... Så Förlåt, efter lovet ska jag verkligen försöka ta igen!     Men här får ni höra Justins nya låt "Boyfriend" EN AV DOM B...

Av K Bieber - 21 mars 2012 21:03


      - Herregud...   ___________________________________________________________________________________       Det log rosor på golvet. Jag följde rosornas blad. Och kom fram... Till en hiss? Jahapp... Jag tryckte på knappen för a...

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards