celebriities

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av K Bieber - 2 januari 2012 18:22

 





Nu satt alla vid brasan igen. Nu skulle vi öppna dom andra paketerna!




______________________________________________________________________________________






Jag fick börja.



Jag började öppna ett paket där det stog "Till Selena Från Mamma" .




- Hahahaha taka så mycket ! Sa jag när jag fick se den stora Justin Bieber affishen.


- Varsågod! Nu kan du hänga upp dom i ditt rum så jag slipper allt tjat om Justin hela tiden. Sa mamma och skrattade.


- Mamma...! Sa jag blygt.. Ibland var hon bara såå pinsam... Fast nu skrattade alla medans jag satt där och var helt röd i ansikten.. Fast sen kunde jaginte låta bli att skratta lite själv...



*

*

*

*

*

*



När alla slutade skratta så skulle vi fortsätta... Jag öppnade ett annat paket som det stog "Till Selena från Justin"

Jag öppnade förskitigt...


Det var det absolut finaste smycket jag har sätt... Det stog "J.B" på det...



- Ååh... Justin... Det är det finaste jag har sätt... Det hade du inte behövt... Sa jag lyckligt och kramade honom.




Nu var det Justins tur! Han öppnade det paketet jag gav honom först.



- Tack så mycket! Sa han och kramade mig.


- Varsågod! Sa jag nöjdt.




*
*
*
*
*

När alla hade öppnat sina paketer som tog säkert 2 timmar så skulle vi äta kvällsmat...


Allting var gott! Resten av kvällen lyssnade vi på musik... Jazzy uppträdde för oss.. Vad duktigt hon var! Hihi!


*
*
*
*
*

EN VECKA SENARE


*
*
*
*
*

Klockan var 14:32 . Ikväll skulle komma en massa kompisar hem till oss! Det skulle bli såå roligt!


Inga föreldrar eller syskon... Bara en massa kompisar! Vi skulle hem till Justin... Där typ allt fanns!


Vi skulle smälla raketer! Fast vi fick lova att vi skulle vara försiktiga...



Jag och Justin skulle börja göra i ordning här redan.. Vi köpte snacks och det igår... Till mat skulle vi äta pizza! Jag älskar pizza!




___________________________________________________________________________________________


Förlåt för dålig uppradering men jag har nt haft internet hemma! :( Men nu kom det iaf! :)


Kram :*








Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards