celebriities

Alla inlägg under november 2011

Av K Bieber - 30 november 2011 22:15

 


Flickan stannade och väntade på mamman.

Sen sträckte flickan upp händerna till mamman och, mamman bärde upp henne.

___________________________________________________________________________________________



Jag och Justin väntade ute på Limousinen. Maten var god! Jag tog en stor pommes, en stor cola och en hamburgare.

Justin tog samma.




Det hade börjat regna. Justin höll i min hand och jag höll i hans. Efter några minuter när vi hade hunnit bli dygnsura så kom limosinen. Vi hoppade snabbt in och ska "Hej!" till chaufören och satte oss.




Nu lutade jag mig mot Justins axel.




- Men du, ska du uppträda när du är så här blöt? Sa Justin förvånat.


- Haha nej! Dom fixar iordning mig.


- Jasså, ska dom dusha dig också? Skrattade Justin.


- Nej, det gör jag själv. Sa jag lugnt. sen skrattade jag.


- Hur ska du hinna det? Sa Justin.


- Hahaha, JAG dushar snabbt!


- Okej.




Nu var vi framme i Arenan. Dom välkommnade oss och visade oss vart vi skulle till. Vi tackade och gick dit. Sen skulle jag vara med i en interljuv där dom frågade lite frågor.




- Så Selena, alla vi har längtat till den här dagen! Hur känns det? sa han.


- Tack, jo det känns bra! Jag har också längtat till den här dagen! Sa jag glatt.


- Vi har sätt dig och Justin tillsammans? Är det sant att ni två är tillsammans?


- Ja, elr jag menar jag vill inte svara på det. Sa jag.





Dom frågade massor av mera...






Åh nej! vad har jag gjort?! Jag sa ja först! neeej vad ska jag göra... Aja hoppas att allt går bra nu. Justin är den bästa killen jag har haft! Jag vill inte förlora honom...




- Selena! Ropade Justin.


- jaa... Sa jag.


- Din manger frågade om jag fick sjung "Overboard" med dig i slutet. Är det OK för dig? Sa Justin vänligt.


- Haha, det klart! Alla skulle bli jätteglada! Du får bli en överraskningsgäst! Sa jag glatt och log.


- JA! Vad roligt!




Ville han verkligen uppträda med mig? Jag blev så glad! Jippi! Jelena ska sjunga overboard tillsammans! Haha, hoppas att fansen gillar det iaf..




Nu stog jag på scenen. Jag ska repa! Jag ska sjunga 20 låtar! Jag börjar sjunga Love You Like A Love Song.

Det kommer jättemycket rök och genom den ska jag gå..  Så vi provar det. Först hörs min röst innan jag syns.



It's been said and done...



Nu kommer jag fram ur röken, och nu syns jag.



Every beautiful thought's been already sung

And i guess right now here's another one

So your melody will play on and on, with the best of 'em

You are beautiful, like a dream som alive, incredible

A centerfold miracle, lyrical

You've saved my life again

And i want you to know baby


A I love you like a love song baby....


Osv..




Sjunger jag. Det låter bra!



Det ser lite roligt ut.. Det sitter bara min manager, Justin och mina dansare på kanske 10 stolar bland 500 000 stolar! Hahaha!




Sen ska jag sjunga


2. Hit the lights

3. Who Says

4. A year without rain

5. Naturally

6. Tell me nothing i don't know

7. Kiss and Tell

8. My Dilemma

9. Bang Bang Bang

10. Sick Of You

11. I Won't apologize

12. Rock God

13. Trust In Me

14. Fall Down

15. I Promise You

16. Bang a Drum

17. I don't miss you at all

18. Shake It Up

19. When The Sun Goes Down

20. Overboard




Dom sjöng jag. Eller jag och Justin sjöng Overboars tillsammans! Den är underbar!



Iaf.. Nu är klockan halv 6... OJ! Dom får tydligen skynda sig med att sminka mig... Och fixa frisyren... Och kläderna... Jag ska byta kläder 10 gånger tror jag... Jag ska typ ha samma kläder på 2 låtar.. Om inte jag missuppfattade det... Men jag tror att det är så..



Nu går jag in till ett litet rum där som sminkar mig..

Dom borstar igenom mitt långa mörka hår. Sen plattar dom det. Dom klipper till kanterna på håret, typ en cm, dom klipper luggen lite också. Sedan så sprayar dom det.



Nu så ska dom sminka mig. Dom tar fram kolsvart mascara, ljust rosa läppstivt (den som jag har i Love You Like A love song musik videon.) , dom tar lösnaglar som ser ut som USA:s flagga, ansiktsrengöring, ögonskuggor, 1 conceal, rouge, brynfärg, kajal, applikatorer och mycket mera...

Sen tar dom på mig det så att det blir riktigt snyggt!



- Vad söt du är. Sa Justin som stog och tittade.


- Oj, hej är du här! Såg dig inte! Tack så jättemycket!


- Haha ska jag gå?


- Nej, nej, NEEJ! Så klart INTE! Stanna!


- Hahaha okej då! Sa Justin och skrattade.




Jag skrattade också, nu skrattade båda..




Nu reste jag mig upp ur stolen för dom som sminkade mig sa att dom flesta hade kommit in på konserten, så jag måste gå och välja kläder.



Jag ville ha en guldig glittrig klänning. Den var ganska så kort, men där bak så var den lite längre. Den är riktig snygg! Den ville jag ha! Och den gick bra också!


Sen tog jag på mig svarta klackar som kanske bara var 5 cm höga. Dom var också sjukt snygga!


Dom tog på mig glittriga örhänger som också var jättefina!




- Haha, allt är så fint här! Sa jag glatt.


- Det låter som du aldrig har varit på en konsert förut! haha. Skrattade Justin.


- Ha-ha!




Nu var det bara 5 minuter från jag skulle träffa mina fans! Har längtat efterdom sjukt mycket!




- Selena på scen om 5 minuter. Hördes det i högtalarna.




Jag är nervös... Men jag måste klara det... Jag hörde fansen skrika



"- SELENA! SELENA! SELENA! SELENA! SELENA!"


Nu hördes


"- Mina damer och herrar..... här kommer...... SELENA GOMEZ!!!!!!"



"- AHHHHH!!!! AHHHHH!! SEEEEEELEEEENA!!! AHHHH!!!!!!"


Skrek alla. Nu stod jag i röken...


__________________________________________________________________________________________

Nu blev det spännande! ;) Elr hur? ;) Förlåt att det kommit så sent.. Men med det här inlägget har jag hålt på i ungefärr 3 timmar nu... Fast förlåt om det blev dåligt... Men hoppas att ni gillade det iaf...

Det blev rätt så långt också va? :) Kommentera! SNÄÄLLA!!




























Av K Bieber - 29 november 2011 21:48

   


Jag var så glad att se honom! För det var så länge sen... För boda två hade rest hela tiden.. Hit och dit..

Men efter konserten som är i hela 3 timmar har vi lov.. Eller hur man nu säger det.. Jag säger lov!

Då har vi heeela December ledigt!

_________________________________________________________________________________________


- Ska vi gå? Asså, om du är klar då! Viskade Justin i mina öron medans han kramade mig.


- Visst, men jag har det mysigt här också! Sa jag nöjdt.


- Haha, vänta 1 dag så kan vi vara heeela tiden! Skrattade Justin.


- Yeey! Sa jag och klappade med händerna lite på skoj så Justin började skratta ännu mera.


- Hahaha, men då går vi! Limousinen väntar. Sa Justin.


- Hahaha ok... Men vart ska vi?


- Jag vet inte... Klockan är bara lite mindre än ett så du får bestämma! Sa Justin.


- Vi kanske kan åka och shoppa lite och sen kan vi käka någonstans?


- Visst men bara på ett vildkår, Jag betalar!


- Haha nä..


- Jo!


- Hahaha okej! Men nästa gång får jag betala! Sa jag och skrattade.


- Var inte så säker på det! Sa Justin tveksamt.


Men sen brast båda ut i skratt. Nu ska vi gå ut från hotellrummet och ner till Limousinen snabbt så att inget fan ser oss. Vi älskar våra fans men ibland så vill man vara lite själv faktiskt.. Det håller Justin med om. Vi har bestämmt att vi inte ska blanda ihop vårat privatliv med vårt artistliv.


Men jag vill verkligen visa för hela världen att Justin är min. Det är ju typ tusentals tjejer som är kära i honom.. Nej, jag menar miljardtals tjejer! Men Justin kan bara ha 1 tjej och han valde mig... Helt otroligt... Jag älskar honom så mycket. Och han älskar mig. Jag får små tårar i ögonen.


- Men sötnos, gråter du?


- Nej... Eller jo, i så fall glädjetårar.


- Varför?


- För att jag har dig.. Sa jag tyst.



Justin började också få glädjetårar men torkade snabbt bort dom. Sen gav han mig en puss.



- Jag älskar dig. Viskade han så att limousinchauffören inte hörde.


- Jag älskar dig också. Viskade jag tillbaka.



Jag satte mig lite närmare honom och kramade om honom.



- Vi är framme nu! Ropade chauffören.


- Tack! Sa båda samtidigt.


- Varsegod! Jag hämtar er vid halv 3 tiden. Sa han.


- Ja det går bra.



Vi slog igen dörren och började gå mot en klädbutik.

Jag köpte ett par lila tajta tajts och en rosa tunika där det var en gul, grittrig stjärna på. Och så passade jag på att köpa en snygg brun väska.

Justin köpte ett par svarta jeans, en blå t-shirt och svarta converse.


Det tog kanske 40 minuter på att köpa allt det. Vi shoppar snabbt vi!


- Ska vi äta nu? Sa Justin glatt.


- Visst! Sa jag och skrattade.


- McDonalds? Sa Justin och var på väg att börja skratta.


- Hahaha visst! Sa jag och började skratta åt Justins min.



Vi gick till McDonalds och inget fan märkte att det var vi. Men sen kom ett liten 5 åring med sin mamma.


- Kan.. kan... kan jag få... er....er...eran... autograf...? Sa flickan blygt.


- Såklart! Sa vi båda.


- Tack så hemskt mycket! Sa mamman.


- Varsegod!



Vi skrev vår autograf i flickans block och hon sa Tack och skuttade iväg glatt.


- Vänta gumman! Ropade mamman.


Flickan stannade och väntade på mamman.

Sen sträckte flickan upp händerna mot mamma och, mamman bärde upp henne.


_____________________________________________________________________________________________


Så, det var 2:a kapitlet! :) Vad tyckte ni? :) Var det bra? Förlåt att det blev kort nu men så fick nu ju 2 kapitel idag! Men Godnatt så länge! Skriver nog mera imorn! :D

Kram!



Av K Bieber - 29 november 2011 18:07

   


1 December 2011



Solen sken.. Det var så vackert..

Jag reste mig upp från sängen och tittade på klockan..

Jag såg den fina "HOLLYWOOD" skylten" och då log jag lite smått..


Idag skulle ja uppträda i Hollywood! Har längtat så mycket efter det! Det skulle komma ca 500 000 människor! Jag var lite extra nervös...


Själv heter jag Selena.. Jag är 19 år! Jag är en pop-artist. Jag föddes i Texas i USA..

Jag har en kille som heter Justin.. Många skriver hot brev till mig för att jag ät tillsammans med Justin Bieber..

Jag blir så ledsen! Det är väl inte beliebers problem att lägga in sig i våran privatliv!

Men i alla fall, vi försöker strunta i det...


Klockan är 10:30 ungefärr.. Jag måste börja repa vid klockan 15:00..

Självaste konserten börjar vid 19:00..

Jag har bara 4 timmar på mig att repa...? Aja, den arenan jag ska uppträda i ligger nästan precis bredvid mitt hotell.. Kanske bara 50 till 100 meter ifrån mig!

Så ah, det går nog bra!


Jag klär på mig mina byxor och mitt linne som det står I

Sedan så sminkar jag mig och tar på mig mina örhängen.

Örehängerna ser ut som hjärtan, dom är ganska så stora..


Plötsligt så knackar det på dörren. Undrar vem det kan vara... Justin är nog kvar i Canada.. Jag har redan ätit frukost, fansen vet inte att jag bor här, min familj är i Canada med Justin... Men, vem kan det vara?



- Kom in! Ropar jag.


Det är en som kommer in och börjar går mot det stora speglen där jag bor. Jag börjar bli lite rädd...


- Vem är det? Ropar jag igen.


- Jag.


Va? Kan det vara sant? Jag hör Justins underbara röst! Sen ser jag, det är verkligen han!


- Justin!! Ropar jag och springer mot honom. Jag kramar honom.


- Jaa! Det är jag! Tänkte bara överraska dig... Men.. jag får ju ingen puss så jag går väl igen då... Skojar han.


- Haha! Säger jag och pussar honom.


- Det där var bättre! Säger han. Han låter glad.


- Men vad gör du här? Säger jag och kramar honom hårdare.


- Jag vill vara med dig. Säger han.



Han är så gullig! Jag pussar honom igen.



- Vad söt du är! Säger jag glatt.


- Du är sötare!


- Haha aw, men nä.



- Vill du ha något? Säger jag.


- Ja, dig.


- Haha, nej.. något att äta!


- Hahaha, nej då! Tack ändå.



Han är så gullig när han skrattade. Och så gjorde han sådär med håret igen...



- Jag ar beställt en limousin till konserten.


- Va? Har du! Tack så jäättemycket! Ska du följa med då eller?


- Ja, jag hade tänkt det! Och så skrattade han lite smått.



Jag var så glad att se honom! Det var så länge sen... För båda två hade bara rest hela tiden.. Hit och dit... Men efter den här konserten som är i hela 3 timmar har vi lov.. Eller hur man nu säger det.. Jag säger lov!

Då har vi heeela December ledigt!


___________________________________________________________________________________________


Sådärja.. Det var det första kapitlet..  Vad tyckte ni? :)

Hej då.. :)

Av K Bieber - 29 november 2011 17:59

Tjena!


Jag har bestämt mig för att skriva på en novell :) Både jag och Emily tycker det :D

Och Emily, tack för att du tittar på den här bloggen! Det är ju bara du som kommenterar hela tiden!

INGEN ANNAN, det är bara du! Tack så jääättemycket! :D Jag blir så glad!

Alla andra tittar typ inte elr kommenterar... Är liiiite ledsen för det.. Men jag är iaf glad att du kommenterar! :D

Men jag kommer inte bara skriva en novell! Jag bloggar om kändisar!


Men iaf, vad tycker ni om min nya header och bakrund? ;) Jag blev ganska så nöjd faktiskt! :)

Haha... xD Men så här ser Miley Cyrus julgran ut i år:


 

Är den inte vacker? :) Jag tycker att den är fantastisk! :D

Och så här ser Miley ut i vinterkläder! :D

 

Aw, söt va? :D Fast det var förra året tror jag :)


XoXo//K

Av K Bieber - 28 november 2011 20:07

Hejsan, funderar på att göra en novell.. :)

Vad tycker ni? :P Jag har provat med en novell förut.. Asså, jag och Emily skriver en tillsammans.. Fast det är jag som skriver det mesta xD Men vad tycker ni? :)

Isf kommer novellen handla typ om Selena Gomez och Justin Bieber... :P I min egen historia xD Asså jag menar att novellen kommer att vara i min egna ord.. Iaf, jag tycker att jag ska börja skriva en novell... Fast det är upp till er! ;) Dessutom kommer jag skriva MYCKET oftare ;)

Typ varje dag :) Men hoppas att ni tycker att det skulle vara roligt om jag skulle skriva en novell.. :P

Men aja... Kommentera och rösta om novellen :)

Kram! <3


          


Av K Bieber - 23 november 2011 22:17

 


Tjejen i Mistletoe fick 30.000 dollar för att kyssa Justin Bieber.

Dom fick ta om kyssen 24 gånger. (Betalar DOM för att hon ska kyssa Bieber?! Det är hon som borde betala isf) ;)

Av K Bieber - 23 november 2011 21:25

 


Grattis söta Miley! :D <3

Av K Bieber - 23 november 2011 21:14

Hejsan!


Här kmr några av Justins låtar på hans nya skiva.. UNDER THE MISTLETOE! ;)


Det var några! ;)


P.S Angående tävlingen så vann  ingen. Kram

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards