celebriities

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av K Bieber - 10 januari 2012 14:00




Jag gick för att öppna... Mina läppar log när jag fick se vem det var.



_______________________________________________________________________________




- Demi! Du borde komma hit. Skrek jag. Men ingen hörde för att musiken spelades så högt.


Jag gick ner och tog Demi i handen. Vi gick upp igen. Hon såg vem det var.



- JOE!!! Skrek hon.


- Heej älskling! Jag har saknat dig så mycket!!! Sa han och kysste henne länge.


- Tack så jättemycket för att du kom Joe! Sa hon sen.


- Hehe. Skrattade jag. "Jag ska lämna er ifred" sa jag och blinkade med ena ögat.




Demis perspektiv




Joe kom hit. Visste Selena om det här? Jag är så glad för att jag fick se honom. Tänk att vi ska fira nyår tillsammans! Jag kysste honom igen. Vi pratade en liten stund.. Sen gick vi ner för att dansa.



När vi dansade så såg jag vem som mer var här! Joes bröder! Och till och med Kevins flickvän! Joe märkre tydligen inte heller att dom var här.



- Heej! Sa han och tog min hand för att gå till dom.


- Tjena! Sa dom båda samtidigt.



Selenas perspektiv



Demi verkade vara så glag! Fast det förstår jag.. att inte ha sätt sin pojkvän på 2 veckor... Det skulle jag inte klara av...


Jag och Justin satt i soffan. Vi pratade om allt möjligt... Men mest om framtiden...


Tänk om jag och han skulle aldrig göra slut? Tänk om vi lever lyckliga i alla våra dar? Hoppas så mycket det!

För han är ju så himla gullig... Han är den bästa personen som finns för mig! Han är den sötaste som finns för mig! Han är dn VIKTIGASTE som finns för mig! Jag skulle kunna dö för hans skull!



Justin kysste mig. Vi kysstes lääänge! Men vi avbröts av att Chaz kom fram och sa:


- Ät inte upp varandra! Ta det lungt nu!


Justin skrattade och sen puttade han honom så att han började gapskratta,


Sen fortsatte Justin med att kyssa mig.




___________________________________________________________________________________



Så :) Förlåt för att det blev kort nu...! <333

  

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards