celebriities

Alla inlägg den 24 december 2011

Av K Bieber - 24 december 2011 11:15

 





- Ska vi åka då?


- Visst. Sa jag.




___________________________________________________________________________________






När vi kommit hem efter vi hade bytt nummret var jag ganska så trött..

Byta nummret gick bra! Jag kan det utantill nu... Det är jättelätt!






Klockan är exakt 22:00 ... Jag är jättetrött!






- Justin, jag går och lägger mig nu. Sa jag och gav honom en godnatt kram.


- Okej, då gör jag också det! Sa han och gav mig en puss.


- Haha okej.






Jag tog på mig min mysiga pyjamas. Och gick ut för att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig.

Jag somnade ganska så snabbt... 











23 December 2011







Dagar, veckor har gått. Den 25 är det Julafton! I övermorgon då! Längtar... Tiden har ju gått jättesnabbt!

Idag ska Justins och min familj sätta upp granen. Vi har redan köpt den. Den är jättefin! Nu ska vi bara klä den också! Klockan är 15:00 så det är väl dags att börja nu.






Vi sätter först upp den. Sen pyntar vi den. Det blev jättefint! Nu är det bara en sak som fattas... Stjärnan.

Jazzy får sätta upp den.. Nu är granen ännu finare..




Det tog ungefärr 1 timme att pynta granen... Klockan är 16:05 nu...


Granen ser perfekt ut!









24 December 2011






*


*


*



Idag ska det bakas! Pepparkakor och så blir det nog.

Jazzy vill gärna baka pepparkakor. Vi har redan köpt deg.. Glasyren ska vi försöka göra själva med några karamelldroppar.


- Kan vi göras pepparkakor nu? Det var Jazzy som frågade.


Jag lyfte upp henne och sa:


- Det klart gumman! Hon kramade mig.. Asså, hon är nog en av dom sötaste ungarna som finns! Älskar henne...


- Kom. sa hon och drog mig i handen när jag släppte ner henne.


- Okej. Sa jag och följe med henne.



*

*

*


NÅGRA TIMMAR SENARE




Nu var vi klara med pepparkakorna! Bara glaysren kvar. Jag gör den lite snabbt. Klart på 5 minuter!

Jazzy gör ett fint hjärta där det står J + S på pepparkakorna med glasyren.



- Vad söt du är! Sa jag och gav henne en lätt puss på kinden.


- Hihi. Skrattade hon.


- Står det för Justin och Selena eller? Frågade jag snällt.


- Nej, det står för Jazzy och Selena. Log hon.


- J...Jaha.. Vad gulligt! Sa jag.


- Mm...


___________________________________________________________________________________________



Nu har jag satt ihop kapitlet 16 och 17! :) Kram!









Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards