celebriities

Alla inlägg den 8 december 2011

Av K Bieber - 8 december 2011 21:53

   


Nu har vi redan skrivit alla autografer! Det var visst inte alla som kom... Det var mycket mindre! Det kostar

ju också... ungefär 250... För att träffa oss... Eller det brukar kosta 125 men eftersom Justin ver med idag

så kostar det lite extra...

___________________________________________________________________________________________


Vi tackade för oss och så gick vi in igen...





- Nu får vi hela Decemeber ledigt! Viskade Justin samtidigt som att han kramade om mig bakifrån.


- Jaa. Älskar dig Justin! Sa jag tyst.


- Älskar dig med sötnos! Viskade Justin






Jag kysste honom, han såg nöjd ut.




- Du ser nöjd ut! Sa jag.


- Ja, för att jag har dig! Lämna mig aldrig! Sa han.


- Nej då! Sa jag och smekte honom över håret och kysste honom igen





Jag älskar honom så mycket! Justin Bieber, en kille som alla tjejer vill ha! Jo, han älskar mig! Det är underbart att tänka så... Jag brukar tänka så...




Det ringde i min telefon. Det stog " Demi L

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards