celebriities

Alla inlägg den 14 december 2011

Av K Bieber - 14 december 2011 17:00

 




Filmen var läskig, romantisk och sorlig! Precis som en film ska vara! Filmen var fantastisk!





___________________________________________________________________________________





När vi hade ätit och tittat klart på filmen så skulle vi åka hem i Justins bil.







- Tack så jättemycket Justin! Sa jag och fick tårar i ögonen.



- Varsågod sötnos! Sa han och pussade mig på kinden. "Hoppas det blev okej" .


- Jaaahaaaooooduuuu! Det blev bättre än okej! Det blev bäst! Nej, det blev bättre än bäst!






Justin skrattade! Hans skratt är så sött...!


Vi gick ut ur biosalen till bilen... Innan jag hoppade in i bilen såg jag en tidning...












"JUSTIN BIEBER HAR FRIAT TILL SELENA GOMEZ!" stog det...





- J...J...justin.... Sa jag tyst.



- Ja? Sa han...



Jag pekade på tidningen... Han förstod fört inte vad jag pekade på men när han märkte att jag pekade på tidningen... Fick han en orolig min...






- Whaaat?! Sa han.


- Ja! Exakt... Whaaaaaat?! Sa jag oroligt.


- Varför tror dom det?! Sa han.


- Inte vet jag?! Men jag tänker ringa till den där tidningen och prata med dom!


- Nej gör inte det! Då ser dom ditt nummer! Sa han.


- Jaaa! Men jag döjer det! Sa jag...


- Okej då..... Men var försiktig! Dom kan få tag på dig ändå.


- Mmm hur då?! Sa jag.



_________________________________________________________________________________




Förlåt för världens dåligaste kapitel! Jag är så dålig :@ Kram.

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards