celebriities

Alla inlägg den 18 december 2011

Av K Bieber - 18 december 2011 19:30



Tänk att han är min... Jag är så glad för det...



________________________________________________________________________________________






- Vad ska vi göra idag? Frågade Justin.


- Jo asså, jag har lovat att shoppa med min mamma idag... Du vet.. "Mor och dotter dag" ? Sa jag och skrattade lite.





- Jahaa, okej...


- Mm, vi kan vara imorn istället!


- Haha, förlåt.. Men då ska jag va med min pappa... Du vet "far och son dag" sa han.. Han såg ut som om han inte kunde hålla sig för skratt.


- Jahaa.. Sa jag och började gapskratta..




Till slut började båda skratta.



- Okej... Fick jag ur mig. "Vi kan vara i övermorn då" Sa jag och log när jag hade slutat skratta.


- Nä, då ska jag.... Äsh skoja bara! Såklart vi kan va i övermorn! Skrattade han.


- Haha, okej! Sa jag.





Klockan var redan 13:06 och vi har inte ätit frukost än... Och mamma har inte vaknat än?! Jag går och väcker henne...



- Jag ska bara gå och väcka mamma. Sa jag till Justin.


- Okej. Sa Justin.





När jag hade gått in i sovrummer log mamma och sov..




- Mamma...? Viskade jag tyst.


- Mmm.... Mumlade hon.


- Mamma! Klockar är lite över 13:00!!!


- Vaaa?! Nästan skrek hon och reste sig upp nästan som en raket.



Jag skrattade lite för mig själv.. För mamma såg väldigt rolig ut när hon hade så bråttom...



- Men gumman, har du ätit något? Sa hon när hon hade lugnat ner sig.


- Nej... Sa jag.


- Aja det får du göra i stan då!!! Sa hon.


- Men, jag skulle äta med Justin...




Nu kollade hon på mig...




- Men du... Kan inte du göra det någon annan gång? Sa hon.


- Jo visst... Ska bara säga till Justin.


- Okej. Kom sen.




Jag log mot mamma och gick till Justin.




- Justin... Är det Okej om jag käkar med min mamma idag istället?


- Jadå.. Sa han och försökte få fram ett leende.



Jag gick fram till honom och kysste honom.



- Tack. Sa jag.





Han fick en glad min nu! Gulligt!








I STAN







- Den här då?


- Mamma, nej! Det är inte min klädsmak.. Sa jag.


- Okej, den här då?


- Mamma! Nej...


- Nähä... Men de... Sa hon innan jag avbröt henne. "Mamma, jag väljer kläderna själv" Sa jag lungt.


- Okej då.. Sa hon.




Jag skrattade. Och då började hon skratta.




______________________________________________________________________________________



Förlåt för ett kort kapitel! Jag ska verkligen försöka göra längre nästa gång! :) <3

jag blir alltid så peppad av era söta kommentarer! Kommentera mera! :D

Kram! <3















Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards