celebriities

Alla inlägg den 16 december 2011

Av K Bieber - 16 december 2011 18:58

 




- Okej då..... Men var försiktig! Dom kan få tag på dig ändå.


- Mmm hur då?! Sa jag.



_________________________________________________________________________________




Det har hunnit bli den 10 December... Jag har fortfarande inte ringt... Jag är orolig.. Nu kommer säkert hela världen hata mig för att det står något i tidningarna... Man ska ju inte tro på allt som står i tidningarna?!





Aja, för det mesta har jag varit med Justin..... Vi är i New York nu... Jag har handlat massor av Julklappar! Jag är nöjd! Haha! Men jag och Justin har i alla fall varit massor! Vi gick på bio också! Vi såg Breaking Dawn. Jag ääälskar dom filmerna! Och tänk att jag är vän med Kristen också! Och jag har ju varit tillsammans med Taylor Lautner... Men han var inte världens bästa... Justin är bättre! Taylor var ju bra men... ja... Orkar inte berätta allt som hände...





Oj, det har börjat snöa! Vad glaaad jag blir! Trodde att det inte skulle komma något snö iår här i New York! Men yeeey!








- Godmorgon sötnos. Hörde jag Justin viska i mitt ena öra.


- Godmorgon. Sa jag trött och vände mig mot honom.


- Har du sovit gott? Frågade han.


- Jadå, jag sover alltid gott när du är med mig!






Justin fick ett stort lyckligt leende och pussade mig lätt på kinden.



Jag vände mig igen mot fönstret..






- Vad vackert det är... Sa jag.


- Ja visst är det! Sa justin


- Tänk att vi är i New York nu... Sa jag.


- Ah, med VÅRA familjer..


- Jaa..! Det är så underbart här... Sa jag.


- Mmm... specielt när du är här..


- Aww... Sa jag lyckligt.






Jag gick upp ur sängen och klädde på mig mina kläder.. Det fick bli ett linne med en stickad, grå, skön, lång kofta på. Och blåa tajta jeans.. Det var skönt att ha på sig det här. Jag struntade i sminket och satte på mig ett par Peace örhängen.






Det blev snyggt. När jag var klar så hade Justin på sig en slapp, vit tröja och mjukis byxor. Vad söt han är... Tänk att han är min... Jag är så glad för det...



______________________________________________________________________________________




Förlåt för en kortis nu... Men jag hinner inte :( KANSKE kmr det ett till ikväll ;)


Ha en bra fredagskväll nu!








Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards