celebriities

Alla inlägg den 20 december 2011

Av K Bieber - 20 december 2011 19:16

 





Jag skrattade. Då började hon skratta.




____________________________________________________________________________________________




- Mamma!!!


- Jaa? Sa hon frågande.


- Skulle inte jag äta frukost?!


- Oj, förlåt gumman.. Ska vi gå in på en Thai resturang? Frågade hon snällt.


- Okej då... Sa jag fast jag inte var så lad för Thai mat. "Men klockan är ju typ 4 eller något?!".





Mamma tittade på klockan.. "Oj då" sa hon.. Hon verkade inte bry sig så mycket.



- Oj då?! Mamma! Jag måste äta! Nästan skrek jag.


- Jajaja... Sa hon "Thai Resturangen ligger där" Sa hon och pekade.


- Okej, ska vi gå dir då eller? Sa jag och fick en frågande min kändes det som.


- Mm.. Sa mamma.






Så gick vi dit. Jag beställde friterat kyckling och ris, och sushi så klart. Mamma tog bara lite ris och kyckling i någon konstig sås. När vi började äta frågade mamma:





"- Hur går det med Justin då?"


"- Jaa.. Hur tror du?" Sa jag.


"- Hmm.. Vet inte.. Men det har inte hänt något konstigt eller så va?"




Då kom jag på... Tidningen... Som skrev att Justin friade till mig... Jag måste ringa...



"- B...b..bra..." Sa jag lite tyst och tittade ner i maten.


"- Säkert?" Frågade mamma.


"- Mm..... Sa jag tyst. "


"- Men gumman, jag är bara orolig... Jag vill att du ska vara lycklig! "


" - Mamma! Jag är lycklig.. "


" Okej.. Men lova... LOVA att du säger till om det är något.."


"- Mm..." Mumlade jag.





När vi hade ätit klart och betalt gick vi ut. Mamma frågade om jag ville shoppa mer, men jag sa någon annan dag. Hon fick en besviken min men senare började hon skratta. Jag tittade konstigt på mamma.





- Vad var det som var så roligt? Frågade jag.


- Haha... Nej... Det var inget... Sa mamma och fnissade.


- Okej...? Sa jag undrande.






När vi kom hem var jag tvungen att ringa...





- Hallo, det är Amrecanska tidningen här. Sa dom.


- H...hej... Det är Selena Gomez.


- Selena! Heej!


- Hej, asså jag har ringt för att fråga om det där med "Justin friade till Selena" grejen...




Det blev tyst en stund... Sen sa dom:



- Jaha... Det... jaa... Vad roligt för dig! Alla här är jätteglada för din skull!


- Men asså det är inte sant! Kan ni sluta skriva saker som inte är sanna?!


- Ja... Okej förlåt. Vi ska ändra det... Eller... Det går ju inte... Men vi ska skriva det i nästa tidning. Förlåt.


- Mmm tack så mycket! Så la jag på.




Men nu upptäckte jag en sak... Jag hade glömt att dölja nummret...


______________________________________________________________________________________



Så.. Vad tkr ni? Blev det spännande? HOPPAS DET! :D

Kram iaf!

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards