celebriities

Alla inlägg den 22 december 2011

Av K Bieber - 22 december 2011 11:59


  




När jag kom in i Justins och mitt rum låg han och sov med sin lillasyster Jazzy... Vad söta dom är.... Jag ville inte väcka dom så jag låg i soffan inatt.. Jag kunde inte somna... Jag kunde inte sluta tänka på att jag inte döljde nummret... Hur kunde jag glömma det? Allting flög runt i mitt huvud... Hur skulle jag berätta för Justin? Skulle han bli arg? Det tror jag... Men det skulle jag också blivit..







När jag tittade på klockan var det 02:30... Jag har fortfarande inte somnat... Jag är inte ens trött... Hur KUNDE jag glömma dölja nummret? Nu kommer dom säkert ringa tusen gånger... Eller ännu värre... Lägga ut mitt nummer i tidningarna. Så hela världen får veta... Jag har aldrig bytt nummret förut... Så jag vet inte hur man gör... Kan Justin kanske hjälpa mig? Han har ju bytt nummret typ 20 gånger ju! Att jag inte tänkte på det? Aja, imorn... Eller idag ska jag fråga honom... När han har vaknat...





Tanken fick mig att känna mig mycket bättre... Nu var jag helt plötsligt trött också... Jag somnade snabbt...







11 December 2011







Jag vaknde av Justins puss på min kind.. Jag hörde en svag viskning i mitt öra:






- Godmorgon älskling. Det var Justins viskning.


- Godmorgon..


- Du kom hem sent igår? Eller gjorde du det.. Jag somnade iallafall ganska så tidigt...


- Justin... Jag måste säga en sak...


- Jaa... Sa Justin.


- Jag ringde till tidningen inatt...




Först såg Justin fundersam ut.. Sen sa han:




- Jaha... VA??!! Vad sa dom??


- Dom sa att dom skulle fixa det igen men...


- Vad bra!


- Men... Justin... Jag glömde att dölja nummret!


- DU VAD?!!!!!


- Förlåt Justin.. Sa jag tyst och kände en tår rinna ner på min kind.


- Selena, det gör inget! Vi kan ändra det idag! Sa han.


- Men du skulle ut med din pappa idag ju..


- Ja men ändra nummer går snabbt! Vi ändrar det jättesnabbt! Sa han.


- Tack så mycket Justin. Sa jag och kramade honom.








Klockan 16.57





- Så, jag har shoppat klart med pappa nu. Ska vi ändra nummret nu? Sa Justin i telefon.



- Ja tack! Tidningarna ringde hela tiden idag... Sa jag.



- Sötnos, det ordnar sig. Jag kommer och hämtar dig snart. Okej?



- Tack Justin. Puss



- Puss. Sa han och la på.








Efter några minuter kom han. Jag gick ut och satte mig i bilen.






- Hej! Sa jag och gav honom en puss på kinden.



- Heeey! Sa han och tog imot pussen.



- Ska vi åka då?



- Visst. Sa jag.



___________________________________________________________________________________



Sry för ett kort kapitel... :( <3 Hoppas det blev bra iaf! (Y) <333


Kram! <3

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards