celebriities

Alla inlägg den 13 december 2011

Av K Bieber - 13 december 2011 18:18

 





Vi gick till något smoothie ställe och beställde en stor jordgubbssmotthie.. Vi skulle dela.

Det var jättegott faktiskt! Vi hade jätteroligt! Haha, vi skojade VÄÄÄLDIGT mycket.. Kanske lite för

mycket...Så gapskrattade vi åt det...



__________________________________________________________________________





När vi hade skrattat färdigt så bestämde vi oss för att åka hem till hotelet.. Eller, hon skulle hem till Jo.. JAG skulle hem till hotelrummet.




- Hej då! Sa jag till Demi och gav henne en stor kram.


- Hej då. Sa hon och tog imot min kram.


- Men du... Vart ska ni fira Jul iår? Frågade jag.


- Här i Hollywood. Sa hon glatt "Du då?" Frågade hon tillbaka.


- Vi ska fira i New York... Sa jag.


- Jahaaa... Okej... Men vi syns väl i Montana i Januari sen va?


- Jadå! Nu kom Justin och hämtade mig...





- Hade ni kul? Frågade han.


- Jaaah! Verkligen! sa jag glatt.


- Vad bra! Sa han och gav mig en snabb puss på munnen.






Efter några minuter var vi framme.





- Selena... Vad ska du göra ikväll?


- Ehm.. Vara med dig! Haha!


- Jo asså... Vill du gå på bio med mig?


- Jaaa! Vilken ska vi se?


- Överraskning! Sa han.


- Haha ok... Hur dags ?


- Vi åker dit nu om det är ok.


- Jo visst.. Men jag har bara dtruckit en smoothie... Kan vi äta någonstans först?


- Du får mat på bion... Sa han med sin vänligaste röst.









När vi var framme vid bion gick vi in i salen... Justin bad mig sätta mig. Det var inga där....




- Varför är det ingen här? Sa jag.


- För att jag har hyrt den till dig och mig... Sa han. Han är så romantisk!


- Aww Tack så jättemycket älskling! Sa jag och kysste honom..






Filmen började... Vi skulle se Tictanic eller hur det nu stavas... Ingen aning... haha....



Filmen var läskig, romantisk och sorlig! Precis som en film ska vara! Filmen var fantastisk!


_________________________________________________________________________________



SÅDÄRJA! Sry för ett ännu ett kort inlägg :/ Kram så länge ^^




Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards