celebriities

Alla inlägg den 6 december 2011

Av K Bieber - 6 december 2011 22:23

 


- Hej då allihopa!! Jag älskar er!! kom ihåg, uatn er, är jag inget! Jag älskar er mest!! Puss på er alla!  Tack

för ikväll! Och så gav jag en slängpuss till publiken..


Alla skrek.


____________________________________________________________________________________







Nu är konserten över.. Nu ska jag skriva ungefärr 500 000 autografer.. Justin också! Haha, tur, för jag vill inte vara den ända..








Nu är jag bakom scenen.. Jag ska dusha nu.. Det tar ungefärr 5 minuter.









Jag kliver in i dushen nu och dushar. Det är skönt... Efter att man har sjungt på en konsert och dansat så... ah... Det är skönt...








5 minuter senare.








Jag tar på mig andra kläder och ber dom sminka mig lite lätt. Dom gör det alltid finare än jag...







Dom tar mascara, läppstift och ögonskugga.. Det blir fint... Nu ska jag gå in i ett rum med Justin och skriva autografer!





Vi sätter oss ner... Nu ska dom släppa in en och en hit... Några gråter, några skrattar, några bara säger "Hej" Fast jag och Justin försöker prata så mycket som möjligt med fansen...





Nu kommer det fram 3 tjejer..En heter Taylor, en heter också Selena och en heter Miley.







- Hej!


- H...h....heejs....hejsan.. Säger dom nervöst.


- Vad tyckte ni om konserten? Frågar jag.


- BÄST!


- JÄTTEBRA!


- Bästa dagen i mitt liv!






Säger alla. Jag skrattar och säger tack.




Nu kom det fram några tjejer till Justin. Och kramade honom. Han kramade dom tillbaka.






Vad gulligt tänker jag.











Nu har vi redan skrivit alla autografer! Det var visst inte alla som kom... Det var mycket mindre! Det kostar ju också ju... Ungefärr 250 ... För att träffa oss... Elr det brukar kosta 125 men eftersom Justin var med idag så kostade det lite extra...







___________________________________________________________________________________________


FÖRLÅT! Förlåt för ett kort kapitel... Men igentligen så skulle jag inte skriva något alls! Bättre än inget! ;) Jag vet att det här kapitlet blev såå dåligt.....


Men aja.. Kram!

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards