celebriities

Alla inlägg den 12 december 2011

Av K Bieber - 12 december 2011 22:21

 
  



Jag började skratta åt hans min och skrattade. Sen skulle jag åka och shoppa! Skulle shoppa med Demi

idag...



____________________________________________________________________________________





Det ringde i telefonen. Det stog "Demi






- Hallooo! Svarade jag.


- Heeej! Jag är utanför nu! Sa Demi.


- okej. Jag kommer ut nu.







Sista gången tittade jag mig i speglen för att titta så att allt såg bra ut. Det gjorde det. Jag ropade på Justin och sa:



- Hej då.Sa jag.


- Hej då sötnos. Sa han och pussade mig på kinden.




Jag gick ner för hoteltrappan, och så såg jag Demi stå utanför. Jag fick gensat ihop ett leende och gick till henne. Jag kramade om henne och frågade vart vi skulle börja gå förnågonstans.



- Hmmm... Jag vet inte...





Sen såg jag en affär med en sjukt snygg väska. Jag var tvungen att köpa den! Oj, nej nej nej... Jag skulle handla Julklappar... Äh...jag hinner ändå inte köpa den sen... Aja...





Efter några minuter upptäckte vi ännu en affär. Vi gick in i den och kollade... Jag har hittat något jag kan köpa till Justin! Det var ett par jättesnygga skor! Och så såg jag en t-shirt som jag tror skulle passa super på honom! Jag köpte både två.. Det kostade ganska så mycket... men Justin var värd det.Jag köppte mera till Justin.





Sen såg jag ett jättefint halsband som jag kunde ge till mamma! Det var ett hjärta av röda glittriga diamanter. Det skulle hon nog gilla... Ojoj, det kostade jääättemycket! Aja, det får duga..





Till pappa hittade jag en dator.. Han behövde en... Den var ganska så dyr.... Eller ganska... Den var jättedyr!!! Hoppas han blir glad!






Och så köpte jag mkt mera... Demi köpte mycket mycket mera! Hon hade typ köpt en hel TV till sina brorsor...





- Ska vi gå och ta en smoothie någonstans? Föreslog Demi.


- Visst! Jättegärna! Sa jag.





Vi gick till något smoothie ställe och beställde en stor jorgubssmoothie.. Vi skulle dela.

Det var jättegott faktiskt! Vi hade jätteroligt! Haha, vi skojade VÄÄÄLDIGT mycket... Kanske lite för mycket... Så gapskrattade vi åt det..



_______________________________________________________________________________



Förlåt för ett kort kapitel:( Men jag måste sova nu... Jag stannade lite extra uppe för att skriva den här delen eftersom det inte kommer ut ett kapitel så ofta :( Förlåt... Ni får säga till om jag ska sluta skriva novell...



Kram

Presentation


Hej! Jag heter Kristina o är 12 år. I den här bloggen bloggar jag om kändisar! T ex Justin Bieber, Eric Saade, Selena Gomez, Demi Lovato, Ulrik Munther, Miley Cyrus och aaa helt enkelt kändisar! Välkommen!

Fråga mig

28 besvarade frågor

Omröstning

Har du sätt Breaking Dawn? Isf, tyckte du den var bra?
 Ja, och den är BÄST!
 Ja, den är bra.
 Ja, den är okej..
 Nej, jag har nt sätt den. Men måste göra det!
 Nej.. Har nt sätt den. Och tänker nt göra det heller.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards